środa, 17 lutego 2010

hola k tal?JAZZTEL aqui!!!!

no dluuugo nie pisalam, wiem...
ale to wszystko przez moja wstretna prace!!!!
bo nie wiem czy wiecie czy nie wiecie- zdarzylo mi sie popracowac- i to miesiac caly!!!
w firmie zajmujacej sie sprzedaza pakietow telekomunikacyjnych dla firm... brzmi dumnie a bylo jedna wielka sciema:/ codziennie po 12-14 godzin chodzenia po sklepach i firmach i namawiania na zmiane operatora tlf. i wszystko byloby ok gdzyby po pierwsze mi za to zaplacili ale coz to juz inna historia... w kazdym razie firma byla sekta- kazdy dzien zaczynal sie od spotkania w kregu, przybijania piątek, wykrzykiwania hasel motywujacych do pracy, sztucznego entuzjazmu i krzywych usmiechow:/
no coz... ten rozdzial mojego zycia zostal zakonczony- ojej jak mi przykro:(
gorzej ze znow bezrobotna i poszukujaca jestem... ech:(
no przepraszam... fuche jedna mialam- jako kelnerka na eleganckim bankiecie... ale coz-chyba wiecej nie zadzwonia... trzy razy zrzcilam wszytko co mialam na tacy (czyt. duzo duzo duzo szkla), co raz zakonczylo sie oblaniem solenizanta ginem, a innym razem wbiciem szklanego odlamka w powieke jednego z gosci... taaaa:)

0 komentarze:

 
design by suckmylolly.com