piątek, 26 marca 2010

Jesli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o URUGWAJ i tym podobne szmery bajery AUSTRALIjskie:)


Marta zapracowanana jest a ja mam znów trochę wolnego więc poopowiadam małe co nieco:)
a bedzie zdecydowanie dla czytelniczek:)szczególnie tych spragnionych wrażeń estetycznych, wzdechowych i muzycznych:)Jawnie jesli komus ich brakuje to zapraszamy w nasze skromne progi bo ja juz jawnie nie daje rady:) i sie jakiejś dychawicy nabawię albo cuś:)


No a wszystko zaczęło się nie tak dawno temu bo jakieś 10 dni temu:) w moim hostalu:) Przyjechała grupka Urugwajczyków, żeby koncert tango dać w ramach jakiegoś festiwalu:) no i tak im się spodobało, że pobyt im się przedłużył o jakieś 10 dni:) hehehe i średnio codziennie brzdękali w naszym barze i gwarantuję daja radę pod każdym względem!!! dodatkowo poczciwie z nich ludki a nie jakies kasanowy co udają, że śpiewają i sie noniu z nimi skumał:)kum kum:) i chyba jak nam się uda z Sołtą trochę kasy zaoszczędzić to kolejny przystanek URUGWAJ:)Oprócz wrażeń wzrokowych naprawdę chłopaki grali i śpiewali wyśmienicie:)niesamowite było to że za każdym razem prowadzili luźne rozmowy z publicznością i nagle albo wszyscy śpiewali albo tańczyli:)a pokaz "sevillany" - tutejsza odmiana powiedzmy zflamenkowanego Krakowiaka w wykonaniu naszego kucharza mnie powalił:)cudnie było i szkoda, ze już pojechali.....
Jakby było mało całego tego zamieszania z panami opisanymi powyżej mój hostel przeżył inwazję Austalijczyków!!!!!i moje drogie panie usiądźcie albo wesprzyjcie się o coś:) powiem tak Bogowie Adonisi istnieją i się całkiem dobrze mają:)jawnie jak to mówi Sołtys - sunny boys:)katalogowe albo billboardowe wersje surferów, na których można się uczyć lekcji anatomii:)opalone w laczkach z uśmiechem namber 5 ala z reklamy pasty Colgate:)i o dziwoooooo nie idiociiiiii!!!!i przysięgam nie mogłam się przez nich przez 4 dni skupić i dalej nie mogę:)i podbudowali moja samoocenę:)i heeeeeeeej:)

buzka i zmykam do pracy:) bo dzis mam próbę jako kelnerka w pracy u Vale:)heh dodam włoska knajpa:)
nonniuuuuuu

p.s. fot Adonisów niestety ni mam i dobrze bo pewnie karta pamięci nie dźwignęłaby tej estetyki:)

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

hehehe :) No ladnie sie dzieje!
Mam nadzieje ze Ci sunny boys sie kieruja do Tarify! :)
...Ktory kucharz tanczyl??? :)
Polly

 
design by suckmylolly.com